Jak zwrócić towar?

Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Prawo do zwrotu dotyczy opraw okularowych (zakupionych bez szkieł korekcyjnych) oraz okularów przeciwsłonecznych.

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie w tym oprawy okularowe (zakupione bez szkieł korekcyjnych) i okulary przeciwsłoneczne można wymienić na inny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwracany produkt nie może być używany, nosić śladów użytkowania i powinien być oryginalnie zapakowany. Zwrot wpłaty nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu i nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy w takiej samej formie jak dokonana płatność. Zwrot kosztów wysyłki stanowi równowartość najtańszego sposobu doręczenia przesyłki do Klienta. Szczegółowe informacje na temat zwrotu towaru znajdują się w naszym Regulaminie sklepu.
1

Pobierz formularz zwrotu

Pobierz, wydrukuj  i wypełnij Formularz Zwrotu. Powyższy dokument powinien również zostać dołączony do paczki.

2

Zgłoś odstąpienie od umowy

Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres mailowy sklepu:  kontakt@optykpoznan.pl

3

Odeslij paczkę z towarem

Starannie zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i dowodem zakupu i wyślij na adres salonu z dopiskiem ZWROT

Adres salonu:

OPTYK JANACHOWSKI
Plac Wolności 2 , 61-738 Poznań

z dopiskiem: ZWROT 

Jak wymienić towar?

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie w tym oprawy okularowe (zakupione bez szkieł korekcyjnych) i okulary przeciwsłoneczne można wymienić na inny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Wymieniany produkt nie może być używany, nosić śladów użytkowania i powinien być oryginalnie zapakowany. Wymiana nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu i nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy w takiej samej formie jak dokonana płatność. Szczegółowe informacje na temat wymiany towaru znajdują się w naszym Regulaminie sklepu.
1

Pobierz formularz wymiany

Pobierz, wydrukuj  i wypełnij Formularz Wymiany. Powyższy dokument powinien również zostać dołączony do paczki.

2

Zgłoś odstąpienie od umowy

Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres mailowy sklepu:  kontakt@optykpoznan.pl

3

Odeslij paczkę z towarem

Starannie zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz dowodem zakupu i wyślij na adres salonu z dopiskiem WYMIANA.

Adres salonu:

OPTYK JANACHOWSKI
Plac Wolności 2 , 61-738 Poznań

z dopiskiem: WYMIANA

Jak dokonać reklamacji towaru?

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie podlega 2 letniej gwarancji producenta. Gwarancją objęte są tylko wady fabryczne. W przypadku, gdy zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy Klientowi przysługuje prawo do jego reklamacji. Uszkodzenia związane z niewłaściwym użytkowaniem produktu nie podlegają gwarancji.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku uznania reklamacji możliwe są: wymiana na ten sam nowy produkt lub wymiana na inny model (w przypadku braku na magazynie) lub zwrot pieniędzy.

Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się w naszym Regulaminie sklepu.

1

Pobierz Formularz Reklamacji

Pobierz, wydrukuj  i wypełnij Formularz Reklamacji. Powyższy dokument powinien również zostać dołączony do paczki.

2

Złóż reklamację

Wyślij wypełniony Formularz Reklamacji
na adres e-mail salonu:
kontakt@optykpoznan.pl

3

Odeślij paczkę z towarem

Starannie zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i dowodem zakupu i wyślij na adres salonu z dopiskiem REKLAMACJA.

Adres salonu:

OPTYK JANACHOWSKI
Plac Wolności 2 , 61-738 Poznań

z dopiskiem: REKLAMACJA