Jak zwrócić towar?
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie w tym oprawy okularowe (zakupione bez szkieł korekcyjnych) i okulary przeciwsłoneczne można wymienić na inny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Adres salonu:
OPTYK JANACHOWSKI
ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 23 , 60-840 Poznań
z dopiskiem: ZWROT
Jak wymienić towar?
Adres salonu:
OPTYK JANACHOWSKI
ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 23 , 60-840 Poznań
z dopiskiem: WYMIANA
Jak dokonać reklamacji towaru?
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie podlega 2 letniej gwarancji producenta. Gwarancją objęte są tylko wady fabryczne. W przypadku, gdy zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy Klientowi przysługuje prawo do jego reklamacji. Uszkodzenia związane z niewłaściwym użytkowaniem produktu nie podlegają gwarancji.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku uznania reklamacji możliwe są: wymiana na ten sam nowy produkt lub wymiana na inny model (w przypadku braku na magazynie) lub zwrot pieniędzy.
Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się w naszym Regulaminie sklepu.
Adres salonu:
OPTYK JANACHOWSKI
ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 23 , 60-840 Poznań
z dopiskiem: REKLAMACJA