Najczęstsze pytania

?

Czy posiadacie Państwo sklep stacjonarny, w którym mógłbym przymierzyć i kupić okulary dostępne w sklepie internetowym?

Posiadamy dwa salony, w których możliwe jest przymierzenie wybranych w sklepie internetowym opraw oraz wykonanie na miejscu badania wzroku, a także dobór odpowiednich szkieł korekcyjnych do wybranej oprawy. W celu sprawdzenia dostępności modelu w wybranym salonie prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

Zapraszamy do naszych salonów:

Optyk Janachowski POZNAŃ    Plac Wolności 2     tel. +48 61 853 25 73   email: kontakt@optykpoznan.pl

Optyk Janachowski WĄGROWIEC    Kolejowa 18    tel. +48 67 268 88 88    email: kontakt@optykpoznan.pl

?

Czy zakupione u Państwa okulary są objęte gwarancją?

Każda para okularów zarówno korekcyjnych jak i przeciwsłonecznych objęta jest 2-letnią gwarancją producenta. Gwarancją objęte są tylko te usterki, które wynikają z ewentualnych wad ukrytych produktów. Uszkodzenia związane z niewłaściwym użytkowaniem towaru oraz uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji.
?

Czy mogę zwrócić lub wymienić okulary, które nie będą mi pasowały?

Zgodnie z prawem każdemu konsumentowi, który jest klientem sklepu internetowego optykpoznan.pl przysługuje prawo do zwrotu opraw okularowych (bez zakupionych szkieł korekcyjnych) oraz okularów przeciwsłonecznych w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Istnieje również możliwość wymiany zamówionego towaru na inny w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
?

Czy istnieje możliwość montażu szkieł korekcyjnych do opraw i okularów przeciwsłonecznych kupionych w Państwa sklepie internetowym?

Oczywiście. Serdecznie zapraszamy do naszych salonów stacjonarnych, gdzie nasz personel profesjonalnie doradzi jaki typ soczewek korekcyjnych będzie odpowiedni do zakupionej oprawki jak również poleci najlepszej jakości szkła korekcyjne renomowanych producentów ZEISS oraz HOYA. Na każde wykonane u nas okulary korekcyjne dajemy 100% gwarancji jakości oraz 100% gwarancji adaptacji do nowych mocy na podstawie wykonanego u nas badania wzroku.
?

Czy istnieje możliwość zamówienia innego modelu okularów niż ten który jest dostępny w Państwa sklepie internetowym?

Oczywiście. W miarę dostępności u producenta istnieje możliwość sprowadzenia innego
modelu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt mailowy pod adresem
kontakt@optykpoznan.pl lub telefoniczny pod numerem +48 61 853 25 73.